Најчесто поставувани прашања

Често поставувани прашања

Колку време е потребно да ја добијам мојата пратка?

Сите нарачки ги испраќаме на денот на нарачката или најдоцна следниот рабоден ден. Испораката обично трае 2-4 работни дена, од денот на нарачката, во зависност од вашата положба. Се разбира дека некогаш може да трае и подолго, во зависнот од околностите.

Како да направам корисничка сметка?

Кога ја правите првата нарачка кај нас, веќе имате сметка каде можете да го проверите статусот на вашата нарачка, поднесете прашање на нашиот тим за корисничка поддршка или друго.

Како да ја сменам адресата на испорака?

Ако веќе сме ја испратиле вашата нарачката, таа ќе пристигне на адресата која сте ја навеле за испорака. Но, ако сакате да ја смените адресата, ве молиме да стапите во контакт со нашиот тим на info@merkana.mk и ќе направиме сѐ што можеме за да ја промениме. 

Но, имајте на ум дека понекогаш куриските трговски друштва не се флексибилни, како нас, па може да дојде до доцнење на испораката.

Како да го следам статусот на мојата нарачка?

Кога сте најавени на вашата сметка, имате пристап до вашите нарачки. Секогаш кога ќе ви ја испратиме нарачката, ќе се појави број за следење и ќе бидете во можност да го следите текот на нарачката. 

Дали ги чувате податоците од мојата кредитна картичка?

Никако! Ние само ги користиме податоците од кредитната картичка за обработка на нарачката и да ја примиме уплатата. На некој начин, ние сме опседнати со заштитата на личните податоци и нивната усогласност, затоа бидете сигурни дека нема да користиме било какви дополнителни информаци од минимум потребните за да се обработи и спроведе вашата нарачка.

Дали наплаќате ДДВ?

Да. Во животот се неизбежни само две работи- смрт и даноци. Обврзани сме да наплаќаме ДДВ во согласност со законите на Северна Македнија. Водиме сериозен бизнис и мораме да бидеме 100% усогласени со сите постоечки даночни закони.

Дали вршите испорака во мојата држава?

Во моментов вршиме директна испорка во следниве држави:

  • Северна Македонија (2-3 дена)

Но, дококлу би сакале испорака во друга држава, ние ќе најдеме начин како да го направиме тоа. Треба да го контактирате нашиот тим за корисничка поддршка преку info@merkana.mk  и да ни кажете каде сакате да ја испратиме вашата нарачка.

Дали моите предмети ќе дојдат во еден пакет?

Зависи од тоа што сте го нарачале! Некои добавувачи можеби останале без залихи, па за да не ја одложиме испораката, прво ќе ги испратиме производите кои ги имаме на располагање. Исто така, ако сте нарачале предмети кои не се вклопуваат во нашите торби, ќе треба да ја поделиме нарачката. Но не грижете се, доколку има дополнителни курирски трошоци во врска со ова, ние ќе ја покриеме разликата и нема да ви наплатиме ништо. Секогаш стоиме на зборот за сѐ.

Примив погрешен предмет

Наша грешка, се извинуваме. Знаете, понекогаш се случува и ние да погрешиме

Кажете каде згрешивме и ќе ја поправиме грешката. Ве молиме да ни испратите е-порака на info@merkana.mk. Учтиво ве молиме да го вратите погрешно испратениот предмет- доколку е потребно ќе испратиме курир на вашата адреса, да го преземе. Исто така, ќе ви го испратиме правиот предмет што е можно поскоро. Секако, ако настанат дополнителни трошоци во врска тоа, ние ќе ги покриеме сите и нема да треба да платите ништо повеќе од тоа што веќе сте платиле. 

Мојата нарачка пристигна оштетена.

Многу ни е жал за тоа. Пратете ни порака на info@merkana.mk, со приложена слика од оштетениот производ.

Ние ќе се погрижиме да ви испратиме друг производ, соодветно спакуван, со цел да го добиете во совршена состојба.

Каде да го испратам предметот кој е одобрен за поврат?

Ние ќе ви посочиме локална адреса за поврат во Северна Македонија. Тоа ќе ви го олесни враќањето и ќе ви заштеди значителна сума на пари, бидејќи љубезно ве замолуваме да ги покриете трошоците за испорака. Ве молиме, да го видите нашиот форумлар, да го пополните, да го ставите предметот/предметите во курирска торба и да ни ја пратите пратката до складиштето.

Откако ќе пристигне пратката, нашите соработници во складиштето ќе проверат дали е оштетена и ако е сѐ во ред, многу брзо ќе добиете поврат на средствата. Секако ќе треба да ни ја приложите вашата банкарска сметка, за да бидеме 100% сигурни дека ги враќаме парите на правото лице.

Како да добијам корисничка поддршка?

Доволно е да ни испратите порака на info@merkana.mk, споделете го со нас вашиот ИД налог и нашиот тим ќе се погрижи да ја добиете најдбрата корисничка поддршка. 

Можам ли да ја променам или откажам веќе поднесената нарачка?

Ако веќе сме ви ја испратиле нарачката, ќе биде некаде по пат, па не би можеле да ја смениме. Ова значи дека нема да може да ја откажете или да направите измени, како додавање или отстранување предмети, менување боја или големина, менување на 

Доколку била испратена кај вас, ќе треба да ја вратите назад, откако ќе ја добиете, а ако сѐ уште нне била испратена, ние ќе ја откажеме за да направите нова нарачка.

Како и да е, кога ќе се премислите, само известете нѐ на info@merkana.mk и ќе најдеме начин да ви помогнеме за сигурно. 

Можам ли да нарачам производ кој веќе е распродаден?

Да. Ние можеме да ви помогнеме со тоа.  Некои наши производи се толку популарни што некогаш се случува многу брзо да се потрошат. Ние ќе нарачаме поголема количина од нашите снабдувачи, но бидејќи повеќето од нашите производи се или прилагодени или рачно направевни, можно е некогаш да треба подолго време. Затоа, ве молиме да нѐ контактирате на info@merkana.mk и ќе ви помогнеме со ова.